måndag 29 juli 2013

Album av papperspåsar

Hej.

Idag bjuder på ett Album som jag gjorde under hela veckan  och jag är fortfarande inte klar.
Jag hade på besök min otroligt duktig kreativa vän Lillian som är geni när det gäller att göra olika album och jag fick instruktionerna steg för steg, vilket är fantastiskt!

Här kommer länken till min video :

Jag har inte gjort detta klart. Skall dekorera alla sidor efter jag har limmat alla foton, då kommer jag vissa slut resultat. 

Jag fick använda Martha Stewarts punch och vissa tags har jag använt magnolia dies och Memorry box.
Mitt favorit band kommer synas även här:)
Spetsar hittar ni här:

Lillians blogg hittar ni här samt instruktionerna till albumet.

Tack så länge och jag  ser fram emot att visa slutresultat! 

2 kommentarer:

  1. Wow, vilket jobb du har lagt ner och ett sådant fint album "so far".

    Ser fram emot att få se det färdigt.

    Kram Johanna.

    SvaraRadera
  2. Superfint Diana och mycket jobb nerlagt =)
    Det kommer att bli superfint =)

    Kram Eva

    SvaraRadera